Tájékoztató a reklamáció, árucsere, garancia szabályairól

Abban az esetben, amennyiben a vásárló a fentiek szerint nem kapja meg az ajándékutalványt, vagy az ajándékutalvány a megrendelttől eltérő szolgáltatást tartalmaz, illetve más hiba merül fel, úgy a vásárló a hibákat reklamálhatja. Vásárló köteles a hibákat írásban érvényesíteni a következő e-mail címen: reservations@costes.hu. Szolgáltató köteles a hiányosságokat a reklamáció beérkezésének napjától számított 3 napon belül pótolni/javítani. Abban az esetben, amennyiben a hiba nem kerül orvoslásra, úgy a vásárló jogosult a vásárlástól elállni.

Legyen részese egy felejthetetlen gasztronómiai élménynek a Costes Étteremben, és kóstolja meg a szombati, 4+2 fogásos ebéd menünket!

Degusztációs menü – 32.500 Ft

A fenti árak az áfát tartalmazzák, 15%-os szervizdíj felszámolásra kerül.
Amennyiben komoly egészségügyi kockázatokat jelentő ételallergiája van, kérjük jelezze foglaláshoz kapcsolódó megjegyzéseknél.